VÅRTILBUD: ALLE GÅ- OG LØPEPROGRAM GRATIS FØRSTE MND

LØPEBØLGE: Hiv deg med og kom i form med

GÅ-, JOGGE- eller LØPEPROGRAM

Meld deg på innen

mandag 20.mai kl 24.00

og få 1 mnd GRATIS!

Jogging fenger som aldri før, og treningsformen er for absolutt alle, hvis man trener på rett nivå. KOM I FORM MED GÅ-, JOGGE ELLER LØPEPROGRAM – TILBUD NÅ:

Vi vil booste løpegleden med tilbud på alle VÅRE FANTASTISKE kondisprogrammer! FRIST er mandag 20.mai kl 24.00!!!

MELD DEG PÅ HER – START I DAG!

Tren gratis den første måneden

Etter gratisperioden koster medlemskapet kun 99 kr per mnd. Ingen bindingstid. 

Trines Treningsgledes motiverende gå-, jogge- og løpeprogram kommer i åtte ulike nivåer, alt fra nybegynnere til viderekomne. Vi har også egne løpeprogram for opptrening til 5, 10 og 21 kilometer for nybegynnere. Alle er supergode, skånsomme og motiverende program med gradvis opptrapping og rikelige progresjonsmuligheter.

Husk fristen søndag 19.mai! Les mer om mosjons- og løpsprogrammene under bildet og velg det perfekte programmet for deg! Ønsker du et av løpsprogrammene for enten 5 og 10 km løp eller halvmaraton, velg «Løpeprogram» og kontakt meg!

HVILKEN GRUPPE PASSER BEST FOR DEG? Les og finn ut under bildet!

GÅPROGRAM

Passer for deg som går litt fra før og er vant med fysisk aktivitet, og som vil gå deg i bedre form. Les mer om programmet her

JOGGEPROGRAM

Passer for nybegynnere, utrente og kanskje uvante med jogging som treningsform, men også for deg som er i gang med jogging. Les mer om programmet her

LØPEPROGRAM

Passer for aktive mosjonister som jogger regelmessig fra før, og som vil løfte kondisen og løpeformen ytterligere på en skånsom måte. Les mer om programmet her

LØPSPROGRAM FOR 5 OG 10 KM LØP

Passer for deg som er utrent eller uvant med jogging som treningsform, som vil jogge deg i bedre form og delta i et 5 eller 10 kilometers løp om rundt 3 måneder eller mer. Les mer om programmet her

LØPSPROGRAM FOR HALVMARATON (21 KM)

Passer for deg som har blitt en løper, vil opprettholde løpevanene, få videre fremgang og delta i et halvmaraton. Du bør kunne jogge rundt 10 km sammenhengene fra før, er vant til intervalltrening, og klar for å legge ned betydelig innsats for å løfte kondisjonsformen og løpeformen ytterligere. Les mer om programmet her

OM VÅRTILBUDET

Tilbudet gjelder alle og det er samme pris enten du velger «gåprogram», «joggeprogram», «løpeprogram», «løpsprogram mot 5 og 10 km løp» eller «løpsprogram mot halvmaraton (21 km)». Programmene er laget for utetrening men kan fint benyttes veiledende på mølle også.

Du får 8 eller 10 ukers kondisprogram tilpasset ditt nivå, med en forsiktig start og gradvis oppbygning. Med øktene beskrevet på mobilen er det veldig enkelt å snøre på seg joggeskoene, lese av økten og gjøre så godt du kan.

Prøv en hel mnd gratis, kom i bedre form og få faste kondisvaner. Og ikke minst finn gleden ved å løpe, jogge eller gå. Du velger om du skal følge gå-, jogge- eller løpeprogram for å øke din form og nå dine mål. Finn ut hvilket program som passer for deg nå ved å lese mer om programmene litt lenger ned, meld deg på og kom i gang med vårtreningen!

Alle programmene inneholder tre økter i uken, og basisen er to varierte intervalløkter og en «rolig langkjøring». Nybegynnere lærer seg intervalltrening, og erfarne får nye utfordringer og systematisk videreoppbygging. Er du usikker på hvilken gruppe som passer best for deg og ditt mål kan du lese mer om hver enkelt gruppe her;

Hvorfor trene med gå-, jogge- eller løpeprogram?

  • Å trene ute passer bedre og bedre for flere og flere. Programmet kan også brukes veiledende inne på mølle.
  • Å gå, jogge og løpe er svært tilgjengelig og lett å gjennomføre der man er året rundt. Effekten er knyttet til både kondisjon og helse – fysisk og psykisk.
  • Dette kondistilbudet skiller seg ut ved at jeg personlig har laget programmene, gir veiledning underveis etter ønske og tilbyr coaching ved behov for å lykkes. Du er ikke alene med et dokument fra nettet hvis du ikke ønsker, men kan ha et miljø rundt deg og får et sted å spørre og sparre når det trengs.
  • Samtidig kan du trene helt i fred om du ønsker det, med et god treningsopplegg i ryggen.
  • Alle får mestrings- og progresjonsmuligheter året rundt og kan stadig nyte og se frem til bedre form, fordi jeg tilbyr kondisjonsprogram på minst 8 nivåer.
  • Når du trenger det har du nærhet til PT og til andre som jobber med det samme på treningsfronten som deg.
  • Med et langsiktig opplegg og økter som er gradvis oppbyggende, lystbetonte og effektive kan du trene bra året rundt og bli veldig glad i å trene.
  • Som utetrener har jeg stor fokus på å tilpasse nivå og sørge for at du får fremgang, effekt, variasjon, tydelig veiledning og treningsglede.
  • Ved å følge programmene og være del av et opplegg øker det sjansen for kontinuitet, vedvarende motivasjon og å lykkes uansett om «livet skjer».
  • Ved å snøre på skoene og trene hjemmefra sparer du både tid, stress og penger.
  • På ferie og reiser er det alltid mulig å gå, jogge og løpe.
  • Velger du «med coach» får du dessuten den individuelle oppfølgingen du måtte trenge og ønske på mail/telefon/videomøte.

Med Trines Treningsglede gå-, jogge- og løpeprogram er det enkelt å holde treningen i gang, og bli en helårstrener.

SLIK FOREGÅR DET

Så sant du har Facebook og gode sko kan du trene med meg, uansett hvor du bor og hvilket nivå du er på.

Som medlem får du tilgang til lukket Facebook-gruppe og et tilpasset treningsprogram. Du er i samme gruppe med andre som følger det samme programmet. Mange trenger å gå tilbake til lettere nivå og noen ganger blir man klar for å gå videre. Uansett er det lav terskel å bytte program/gruppe. Det er bare å si fra til meg!

Du trener hjemmefra, eller der du er, etter øktbeskrivelser fra meg i programmet. Det er lagt opp til tre varierte økter per uke, som har jevn progresjon og store mestringsmuligheter.

I Facebook-gruppen kan man se hele 8 ukersprogrammet og planlegge ukene. Man kan rapportere at man har trent økter og at man har kommet i mål den dagen det skjer. Dermed kan vi følge og heie på hverandre, og gjøre treningen mer sosial. Ikke minst kan du stille spørsmål om treningen/programmet til meg og diskutere trening med de andre.

Med mitt konsept er det enklere og mer motiverende å bli helårstrener og dermed trene både i hverdagen, i helger, i ferier og på reise.

Kondisjonstrening er anbefalt oss ALLE! Ikke utsett det! Hiv deg med, velkommen skal du være.

Test konseptet gratis

Med en hel måned gratis får du virkelig testet konseptet og kommet skikkelig i gang. Det er god tid til å lære kroppen og aktiviteten å kjenne, utfordre kondisjonen og innarbeide vaner. Etter 6-8 uker vil du også merke resultater, motiverende! Trening gir energi og hjelper alltid, ikke bare fysisk med også psykisk, og ikke bare på kondisjonen og holdningen men også på forbrenningen og vekten. Meld deg på her nå innen MANDAG 20.mai kl 24.00!

Da håper jeg vi trenes, og får tettere kontakt i året som kommer. Gleder meg vilt!

Har du spørsmål, send en mail: trine@trinestreningsglede.no

God trening med en plan!

♥♥♥

MELD DEG PÅ ONLINE GENERELL STYRKETRENING HER
MELD DEG PÅ ONLINE STYRKETRENING FOR VEKTREDUKSJON HER
Kom i form med ett av mine 8 ukers gå-, jogge eller sykkelprogram HER
Følg meg på Facebook HER og få oppdateringer om nye blogginnlegg og ting som skjer. NESTE GRATIS LIVESENDING PÅ FACEBOOK-SIDEN får du vite om snart.
Følg meg på Instagram HER og få inspirasjon fra min hverdag på og utenfor trening
Bli med i Facebook-gruppen HER hvor jeg kaster ut treningsutfordringer gjennom året, der vi alle kan dele treningsøkter og opplevelser underveis.
MELD DEG PÅ TRENINGSHELG PÅ VESTLIA til høsten HER
Kontakt meg: trine@trinestreningsglede.no

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *