Vårens treningsutfordring 2024: #20kondis

Hei dere! Siste vårmåneden står for tur. Det er på høy tid å slippe vårens treningsutfordring!

Ta utfordringen, gjerne ved å følge ett av mine gå- eller løpeprogram og bli med i denne Facebook-gruppen der vi kan dele økter og treningsglede.

Vårens store treningsutfordring fra meg vil få deg i betydelig bedre form før sommeren og er enkelt og greit;

GJENNOMFØR 20 gå/jogge/løpeturer på 8 uker 

Start: 1.mai

Mål: 1.juli


KAMPANJE PÅ alle 8 ukers gå-, jogge- og løpeprogram
 nå. Meld deg på HER innen fristen 1.mai kl 24.00 og få første mnd gratis! Kom i mål med  #20kondis innen ferien!

Alle programmene går over 8 uker og er bygget opp slik at du får en passende start for deg og fin progresjon gjennom tre varierte økter hver uke. Programmene er både skånsomme, effektive og motiverende!

Jeg er med selv også så klart og gjør meg klar, onsdag smeller det!!!!! 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Slik deltar du:

  1. FINN DITT PROGRAM: Sjekk gå- og løpeprogrammene i 8 ulike nivåer HER og bestem deg for hvilket du skal følge. Lagre programmet på mobilen eller print ut fra PC, så du enkelt kan se neste økt og planlegge ukene.
  2. START: Vi har fellesstart onsdag 1.april, det vil si, du velger jo selv hvilke dager i løpet av en uke du legger de tre øktene som står i programmet.
  3. I MÅL: Optimalt sett, hvis du er frisk og rask og alle uker går som planlagt, skal du være i mål siste uken av juni og senest 1.juli.
  4. DEL ØKTER: I denne Facebook-gruppen kan du dele øktene du har gjennomført, og gjerne fortelle kort hvordan du synes det går og bruk #TRINESkondisjonsprogram der du omtaler at du har trent.
  5. LEGG TIL STYRKE: For å holde deg skadefri, få raskere fremgang, holde deg sterk og bli allsidig trent, bør du trene styrke 1-2 ganger ved siden av, enten på egen dager eller etter du har gått/jogget. Gjerne i STERKERE, STERKERE OVERGANG eller LETTERE

VÅREN 2024 – jeg er så klar for deg og trening med alle dere!

Håper du er med? Spørsmål?

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *