Uke 39/52: Laber slutt på årets treningseventyr

Søndag dere. Oppsummering av treningsuken som gikk. Så ble årets siste uke også den slappeste for mitt vedkommende. Ha ha. Hviler ut etter 50 aktive uker, si. Vel, her satser vi på en friskere start på det nye året enn slutt på det forrige. Og heldigvis ble det en liten skitur i går. Det er jammen ikke mye bevegelse i frisk luft som skal til før man får lykkerusen. Også med disse da 🥰som har blitt så store…

Influensaen og bivirkninger av medisiner har gjort romjulen ordentlig pjusk og jeg har hvilt inne på hytta stort sett denne uken. Og sett ut av vinduet på mye vakkert vintervær. Og tatt i mot brede smil og kalde kinn med store roser på.

Å sette opp noen detaljert oversikt over treningen min i uken som gikk, er altså ikke noe vits denne uken heller, men det håper jeg å komme sterk tilbake med i ukene som kommer. Er ikke bekymret. Minner om et fantastisk treningsår som gikk…

Men det er naturlig å gjøre opp årsmålet mitt (og mange av deres) som jo utløp denne uken – 31.12, nemlig #120styrkeøkter2020. Det gikk steike bra, om jeg må si det selv. Selv om jeg ikke klarte det sånn helt korrekt. Men til tross for sykdom de to siste ukene, gjennomførte jeg 119 økter av 120, som jo i praksis betyr at jeg fikk akkurat så mye styrketrening inn i kroppen som jeg hadde lyst på. Og det merkes, kjempegøy. Og et flott utgangsgpunkt videre.

I morgen reiser vi hjem, og nyttårsutfordringen #30styrketilpåskeMEDtrine begynner. Er du med? Min første styrkeøkt blir tirsdag tidligst hvis jeg er frisk, og da er også hverdagen i gang for vår del – med skole og jobb. Jeg starter målrettet med strategimøte på jobben, som jeg ser veldig frem til å ha på plass før årets videre arbeid.

Det positive med en romjul i ro, er at man for både tenkt og planlagt, noe jeg jo elsker og gjerne bruker ekstra tid på hvis jeg har. Så treningsplanen er klar, og jeg likeså. I tillegg til å dele «treningen i uken som har vært» hver søndag her, kommer jeg også til å legge ut styrkeøkter på Story på min Instagram ukentlig, og dermed hvordan jeg ligger an i forhold til nyttårsutfordringen. Så om du er interessert i å følge mitt treningsprosjekt frem til målet i påsken #8milsskiturpåsken2022, så må du altså følge bloggen og Instagram HER

Hva med deg? Har du en plan? Et mål? Er du med på utfordringen fra meg? Blitt medlem online så vi kan trene styrke sammen fremover?

Riktig god søndag, og så – hverdag!

Trine

MELD DEG PÅ TRINES TRENINGSGLEDE ONLINE GENERELL STYRKETRENING HER (første mnd er gratis, ingen bindingstid)

MELD DEG PÅ TRINES TRENINGSGLEDE ONLINE STYRKETRENING FOR VEKTREDUKSJON HER (første mnd gratis, ingen bindingstid) 

Kom i form med ett av mine 8 ukers gå-, jogge eller sykkelprogram HER

Følg meg på Facebook HER og få oppdateringer om nye blogginnlegg, gratis livesendinger og ting som skjer.

Følg meg på Instagram HER og få inspirasjon fra min hverdag på og utenfor trening

Bli med i Facebook-gruppen HER hvor jeg kaster ut treningsutfordringer gjennom året, der vi alle kan dele treningsøkter og opplevelser underveis

Kontakt meg: trine@trinestreningsglede.no

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *