NYTTÅRS-UTFORDRING: #30styrketilpåskeMEDtrine

Vi er alle anbefalt minst fire styrkeøvelser to ganger i uken, ved siden av kondisjon, for å beholde god helse og funksjon. La oss bruke tiden frem til påske til å sette denne vanen og kjenne på mer hverdagstyrke.

Komme over kneika sammen💪

HER KOMMER ÅRETS NYTTÅRS UTFORDRING FRA MEG!!!

Bli en styrketrener – bli sterkere. BLI MED PÅ #30styrketilpåskeMEDtrine

Det vil si, tren styrke i snitt to ganger i uken, minst 20 minutter eller 4 øvelser, i 15 uker. Det klarer du hvis du gjør det enkelt, gjerne hjemme med egen kropp eller enkelt utstyr.

Styrketrening kan gjøres som egne økter eller gjerne etter kondisjon/mosjon mår kroppen allerede er varm.

Bli medlem i en av mine online styrkegrupper og få både god veiledning og et hyggelig miljø rundt styrketreningen uke etter uke. MELD DEG INN HER TIL KAMPANJEPRIS nå og innen søndag 9.januar kl 24.00!

For å bli med på nyttårsutfordringen – meld deg inn i Facebook-gruppen med treningsutfordringer HER og følg meg på Instagram (Story) med #30styrketilpåskeMEDtrine

Utfordringen passer for alle, og inkluderer deg som er helt fersk! Bli med selv om du aldri har trent styrke før eller er supermotivert akkurat nå. Det blir raskt gøyere på grunn av rask fremgang. Er du erfaren og vil gjøre mer ut av det, kan du jo ta 40 økter til påske, eller andre justeringer.

Les mer om hvordan du deltar under bildet her. Få tips i mine kanaler fremover.

Min strategi er å fortsette med faste dager for styrketrening på mandager og onsdager, forplikte meg til en plan som inngår i opplegget i mine online styrkegrupper, samt legge inn en tredje økt noen uker. Både fordi det booster fremgangen og sørger for at uker med frafall pga uforutsette ting ikke skaper problemer.

Slik deltar du

  • Du skal ha minst 30 styrkeøkter fra 3.jan til påsken 2022.
  • Helst øvelser for hele kroppen, men alle økter på 4 øvelser eller mer teller.
  • En økt varer minst 20 minutter.
  • Sørg for minst en hviledag mellom to styrkeøkter.
  • Som nybegynner: du skal klare maks 10-15 reps i en serie. Ellers: 8-12 reps.
  • Gjør alltid en øvelse i 3 serier minst.
  • Bli med og tagg gjerne økter/poster/bilder i Facebook-gruppen med treningsutfordringer HER og på Instagram (Story) med #30styrketilpåskeMEDtrine

Om du trener mer og gjør mer ut av det, er det bare positivt og du får raskere resultater.

Husk også at vi anbefaler at du trener både styrke og kondisjon.

ER DU MED?

Vi setter i gang mandag og går i mål i påsken. Kanskje du har en premie som venter på deg på påskeaften? ☺️

Godt nytt treningsår!

Trine

1 kommentar

  1. Trøndelag er med 👊👊👊👊
    Nydelig utfordring 💥💥💥

Legg igjen en kommentar til Sissel Sandvik Karlsen Avbryt svar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *