Luke 11: La deg inspirere av motbakke-Ingjerd

Ingjerd (i gul genser) går/løper intervaller i motbakke med meg, denne gjengen og en del flere damer hver tirsdag kveld i marka.

I mitt herlige treningsunivers har jeg fått et varmt, energisk, sporty og sjenerøst tilskudd, nemlig Ingjerd. Nok en tvilling- og HOLD DEG FAST fembarnsmamma (et bonusbarn). Respeeekt! Dog har hun voksne barn nå.

Ingjerd har alltid trent, gikk langrenn aktivt som barn/ungdom og fun fact; slo Marit Mikkelsplass i Hovedlandsrennet da hun var 16 år. Gøy!

Ingjerd begynte å trene systematisk i motbakke i august 2020 i en av mine utegrupper i marka. Det ble fort året rundt!

JULEAVSLUTNING: Tirsdag 7.desember hadde vi naturlig intervall innover i marka, med twist-hygge og skogsmagi på toppen og gløgg i kruset på vei ned.

La deg inspirere av treningen Ingjerd ser frem til hver eneste uke nå:

Hvilken fysiske aktivitet er du mest glad i om dagen? Hva gjør at du liker den så godt?

Jeg trener i motbakke i gruppe og med Trine som trener. Motbakketrening er perfekt intervalltrening. Korte intense økter med gode pauser. Vi tilpasser tempo selv og noen går, noen løper. Med en utrolig variasjon i øktene er det spennende å komme på trening. Hva skal vi gjøre i kveld? Vi heier på hverandre og strekker oss det lille ekstra. Morsomt og effektivt!

NEDTRAPPING: Trine og Ingjerd går ned etter endt motbakke-trening.

Å trene med Trine og gjengen hver tirsdag er noe jeg gleder meg til hver eneste uke. Trine er utrolig inspirerende, kompetent, motiverende og en veldig blid trener. Hvis du så legger til at gruppen består av en utrolig hyggelig gjeng med damer, så blir det som et lite kinderegg; frisk luft, effektiv trening OG sosial hygge!

Å trene ute i et lavterskel-opplegg gjør det lett å trene regelmessig. Alle har ulike dager og dagsform. Det er helt fint å komme selv om formen ikke er helt OK, jeg har deltatt både med hodepine og vond rygg; da tilpasser Trine og jeg treningen sammen.

GULL!

Hvorfor trener du?

Trening og tur gjør meg godt, derfor gjør jeg det.


Jeg blir blid av å trene, sover bedre og tåler mer. Når jeg trener regelmessig er jeg mer fornøyd med meg selv. Jeg liker godt å variere, både kondisjon, styrke og ikke minst min hellige time med Yoga hver torsdag. Smiil.

Tusen takk til Ingjerd som alltid og i dag snakker så varmt om motbakketrening i gruppen min. Og som alltid gir alt ut i fra dagsformen. Det er alltid veldig inspirerende med mennesker som finner seg treningsrutiner som de gleder seg til, for de er jo gjerne helårstrenere. Ingjerd vil ha det både effektivt og sosialt, og i frisk luft, derfor øker motbakketrening i gruppe sjansen for at treningen blir lettere å gjennomføre og dermed regelmessig. Elsker at folk tar gode valg for seg selv. For trening skal ikke være for vanskelig å repetere. Det skal være en blanding av disiplin og lyst!

Trine  

Noe spesielt som traff deg?

Velkommen inn i luke 12 i morgen!

♥♥♥

MELD DEG PÅ TRINES TRENINGSGLEDE ONLINE GENERELL STYRKETRENING HER (første mnd er gratis, ingen bindingstid)

MELD DEG PÅ TRINES TRENINGSGLEDE ONLINE STYRKETRENING FOR VEKTREDUKSJON HER (første mnd gratis, ingen bindingstid) 

Kom i form med ett av mine 8 ukers gå-, jogge eller sykkelprogram HER

Følg meg på Facebook HER og få oppdateringer om nye blogginnlegg, gratis livesendinger og ting som skjer.

Følg meg på Instagram HER og få inspirasjon fra min hverdag på og utenfor trening

Bli med i Facebook-gruppen HER hvor jeg kaster ut treningsutfordringer gjennom året, der vi alle kan dele treningsøkter og opplevelser underveis.

MELD DEG PÅ TRENINGSHELG PÅ VESTLIA til høsten HER

Kontakt meg: trine@trinestreningsglede.no

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *