Tøye etter hver løpetur

God onsdags formiddag!

Her henger flagget ute, bursdagsbarnet gikk lykkelig av gårde til SFO etter prosesjon i sengen og jeg jobber inntil jeg skal på oppfølging av øyet på Interoptik. Håper det går en vei så jeg kan forsøke å bestige Norges høyeste fjell som planlagt – med linser…

Ps! Jeg delte kortversjonen av fødehistorien med Didrik på Instagram i dag – les den gjerne HER. Tårene spretter her ❤️

Mandag kastet jeg ut nok en utfordring #4endringerpå4ukermedTrine og det er så gøy at de fenger dere og gir dere inspirasjon til handling. Har du valg de 4 endringene? Endringen jeg fokuserer på denne uken, i uke 1, er å tøye etter hver løpetur. Jeg liker å ha et program, og har valgt disse 6 gode yogaøvelsene veiledet av Pernille på Puro.

Å trene yoga gjør deg sterk og myk i både kropp og sinn. Mange opplever også yoga som stressreduserende og en kilde til lykkefølelse. Fint å ha i hverdagen.

Les også:

Derfor trenger du tøyning og bevegelighet

Kom i gang med å tøye – 12 tips!

Guide til tøyning

Foreløpig går det ikke så det suser med den første endringen akkurat. Mandag trente jeg styrke. I går utgikk løpeturen min pga øyet-problemer. Og i dag er det styrke igjen. I morgen kan det være vi reiser til Jotunheimen. Så hvis jeg skal komme i gang med tøyning denne uken, så tror jeg bare det må skje etter styrketreningen i dag.

Vel, mentalt er jeg i hvert fall klar for å skru regelmessig tøyning på plass i hverdagen, og det trengs sårt.

Ønsker deg en god onsdag ♥

Her blir det så klart en liten feiring i ettermiddag.

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *