Kom i form med motiverende kondisprogram du og!

Hei dere! Hvordan går det i sommervarmen? Det er så mange herlige dager på rad nå, love it! Men så langt denne uken har det heldigvis blitt gode konsentrerte dager på kontoret (med barn på skolen). Trengte det.

Har fått gjort flere ting som gnagde, og skaffet god oversikt over Vestlia treningshelgen – som det er på tide å tørre å tenke på igjen. PSST! Det er noen ledige plasser 3.-5.sep. Les mer og meld deg på her om du vil være mer. #egenreklame

Motbakkegruppene er også i gang igjen etter corona-pause, og det er så utrolig givende å trene em gjeng med damer som blomstrer opp og kommer i form sammen. Det er dessuten så magisk i marka nå, men i går ble vi litt overrumplet av mygg. Mygg-middel neste gang.

Mystisk nok får jeg flere spørsmål om hvordan jeg trener/løper om dagen. Minner om at jeg beskriver hele treningsuken her på bloggen hver søndag.

Grovt sagt har jeg lagt opp de siste til ukene frem mot «halvmaraton» etter nøyaktig samme prinsippet som alle mine kondisprogram. Tre løpeøkter i uken; langkjøring, intervall og en i mellom.

Om dere vil ha noe å strekke dere mot lager jeg gjerne et «10 ukers opptrening til halvmaraton» når jeg er i mål, for det mangler vi ❤️

Men husk å ha grunnlaget på plass. Jeg har gått «gradene»! Startet meg gåprogram del 2 etter mye sykdom og fortsatte med letteste joggeprogram for nybegynnere, deretter 1 og 2 og så programmene for aktive mosjonister.

Over tid…

Det fine med mine kondisprogram er at alle kan bruke dem. Du må bare bruke litt tid på å finne ut hvilket som er rett for deg å bruke nå, og begynne på rett nivå.

Du får alle kondisprogrammene HER gratis. Ta en titt og begynn «der du er» 😎God sommerkropp ☀️☀️☀️
Ønsker deg en fin fin dag!

Her lades det opp til helgen.

Sommerklem Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *