God ferie med de ultimate påskeøktene

Klyper meg i armen over at det er fredag, det er lov å være sammen kjæresten og barna sine og at påsken er nært forestående. Det er nok til å juble en tidlig vårdag i mars.

Snille mamma har gitt oss lekre, spennende påske-egg i hennes egen stil, og vi har fått Facetimet og ønsket henne god påske. Og tenk- mamma får første vaksine 1.april. Det er ingen spøk, bare en fantastisk beskjed å ta med seg på ferie. Da kan vi begynne å drømme om å ta vårens første is sammen med mormor etter påske og klemme de første klemmene på over et år.

Mamma og andre goinger rundt meg unner oss påsken med langrenn, som vi er så glade i. Selv får jeg litt tvetydig følelse av å dra på hytta, men har bestemt meg for at vi skal nyte at kjernefamilien er så heldige å ha muligheten til å dra av sted og koble av, og leve uten å være redde for å komme folk for nære noen dager. Mest mulig ute.

Jeg er spent på vær og føre for påsken. Det er litt avgjørende for hvor mye ski det blir og hva slags turer vi kommer oss på. Alltid spennende.

Målstreken for #30øktertilpåske er på trappene til høytiden – torsdag 1.april, og jeg håper det blir noen skiturer innen dette på tampen av utfordringen med daglige økter. Følg øktene mine på Insta Story: @trinestreningsglede. 

Uansett blir det pulsen opp ute og selvfølgelig litt styrketrening på stuegulvet.

De ultimate påskeøktene hvor enn du er


Jeg har satt opp to ulike påskeøkter på under 30 min med egenkroppsøvelser for hele kroppen – som passer perfekt på hytta eller andre steder man er uten tilgang på utstyr.

De to øktene er supre å veksle mellom gjennom påsken for å vedlikeholde styrken din, utfordre kjernemusklene og balansen samt holde aktivitetsrutinene i gang.

HER ER PÅSKEØKTENE – hver øvelse gjøres kun en gang med 50 repetisjoner.

Ta en snartitt på den Påskeøkt 1 på Instagram HER!

Påskeøkt 1:

  1. Knebøy smal og tåhev
  2. Stående arm- og benhev
  3. Push ups
  4. Diagonalløft
  5. Hunden
  6. Senk bøyde ben
  7. Omvendt crunch

Påskeøkt 2:

  1. Knebøy dyp, en og en side
  2. Spark siden
  3. Strak planke med «dip»
  4. Halvmåne
  5. Rygghev med nedtrekk
  6. Nedsenk
  7. Skitur på båten 😎😀🐥

Som medlem i en av styrketreningsgruppene online får du begge påskeøktene i sin helhet med veiledning i video, i tillegg til det brede utvalget av helkroppsøkter og kortere økter, MED OG UTEN UTSTYR. MELD DEG INN i en av online styrkegruppene HER #egenreklame

Dette får du som online styrkemedlem:

  • Påskeøktene uten utstyr, 30 min
  • Valgfrie hverdagsøkter med og uten utstyr, 40 min
  • Valgfrie hverdagsøkter med og uten utstyr, 30 min
  • Stort utvalg korte og lengre økter med fokus på ulike muskelgrupper
  • Livesendinger mandag og onsdag hver uke fra påske til St.Hans

Prøv å nyte dine nærmeste, sakte fart, påskepynt, god mat og velgjørende aktivitet hvor enn du tilbringer påsken.

Da gjenstår det å ønske en riktig god helg og påske!

For å få glimt fra min påskeaktiviter og info om ting som skjer, bør du følge med både her på bloggen og på min Instagram: @trinestreningsglede

Påskeklem fra Trine 🐥

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *