Planlegger for fremgang

Hei igjen!

Siden sist har jeg prioritert hardt og har dermed opplevd noen både rolige, effektive og koselige dager med jobb, familie og venner. Samtidig som jeg ble frisk.

Siden formen har gått opp og ned og ikke bare fremover, og dette er svært kjent for meg, har jeg holdt igjen på aktivitetsnivået og prioritert å komme i gang med utegruppene – hvor jeg tilrettela for å stå stille selv, onlinegruppene – med færre økter enn vanlig, samt noen korte, lette egengåturer ut i frisk luft. Jeg har også tatt enkle øvelser på matta og gjort Yin yoga 🙏

I dag føler jeg meg frisk og kan trappe videre opp uten å overdrive. Spesielt nøye er jeg på totalbelastning, vitamintilskudd, søvn og kosthold når jeg er syk, prøver å bli frisk og vil forebygge tilbakefall.

Lærer stadig 😇

Min første grønnsakspizza

Frukt- og grøntinntaket og fokuset der er på høyt nivå – 8 om dagen – i tråd med utfordringen vi tar sammen i denne Facebook-gruppen..

..hvor jeg kaster ut utfordringer knyttet til trening og helse gjennom året

– MELDE DEG INN du og, det er aldri for sent !

Når jeg er frisk og selvfølgelig på vegne av mine kunder, planlegger jeg alltid for fremgang. Fremgang og effekt er og blir den mest kraftfulle motivasjonen for bevegelse og trening. Fremgang i form av sprekere kropp, bedre helse og sunnere vekt, er en så vanvittig god følelse, som jeg ønsker å strekke meg mot ved å gjøre smarte, hensiktsmessige «oppgaver» og handlinger hver dag.

Starter med å GÅ.

MEN husk ALLTID etter sykdom, treningsavbrekk eller annen form for inaktiv tilbakelagt periode handler fremgang om å komme i gang fra «null». Starte forsiktig. Få på plass rutinene igjen. Vekke kroppen. Deretter kan man øke på gradvis og trene (hardere) med de mest effektive metodene.

Denne uken planlegger jeg dermed for å komme godt i gang etter tre skralle uker, slik at jeg snart kan ta opp tråden igjen og trene meg videre opp mot «halvmaraton». Hvis jeg rekker det med tre uker trening i minus. Jeg vurderer fortløpende i ukene fremover og ser an vær og vind også.

Kanskje blir det «halvmaraton» akkurat som planlagt 31.oktober. Eller så blir den noe utsatt til november. Hvis det ikke holder seg bart og kroppen ikke rekker å bli klar, blir det en forkortet «halvmaraton» til planlagt dato.

It is all up to my body! Jeg lover å lytte 🧡

Planlegger du for fremgang om dagen?

Trine

♥♥♥
MELD DEG PÅ ONLINE GENERELL STYRKETRENING HER
MELD DEG PÅ ONLINE STYRKETRENING FOR VEKTREDUKSJON HER
Kom i form med ett av mine 8 ukers gå-, jogge eller sykkelprogram HER
Følg meg på Facebook HER og få oppdateringer om nye blogginnlegg og ting som skjer. NESTE GRATIS LIVESENDING PÅ FACEBOOK-SIDEN får du vite om snart.
Følg meg på Instagram HER og få inspirasjon fra min hverdag på og utenfor trening
Bli med i Facebook-gruppen HER hvor jeg kaster ut treningsutfordringer gjennom året, der vi alle kan dele treningsøkter og opplevelser underveis.
MELD DEG PÅ TRENINGSHELG PÅ VESTLIA til høsten HER
Kontakt meg: trine@trinestreningsglede.no

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *