I mål til ST. Hans + premien

Om våren kan man satse litt friskt! 

Etter påske ønsket jeg vårtreningen  VELKOMMEN FOR ALVOR ved å kaste ut utfordringen om «50 økter innen St.Hans». Altså 50 økter på 10 uker, i snitt 5 økter i uken.

Mange ble med, hev seg i gang med utfordringen og klarte det helt eller delvis innen onsdag denne uken. Bravo!!!! Tusen takk for en aktiv og engasjert vår. Rå er dere!!!

Setter enormt pris på at jeg fikk være med 100 % selv også denne gangen, og klarte 50/50 jeg og. Hurra! Premien er masse bær i hele ferien. Nam!

♥ Og på onsdag går mange i gang med juli-utfordringen «doble ant push-ups i juli». Les mer på bloggen onsdag, meld deg inn i FB-gruppen og bli med du og – enkelt, effektivt og morsomt!

Nok en aktiv og frisk uke og helg er på hell. Familien har prøvd å bade hver dag og ellers samle tråder på jobb og ellers. At jeg jobber fullt, trener, bader og fungerer i sol og hete dag etter dag er ufattelig. Klyper meg hardt i armen. Kan dette være sant???

Treningsuken som gikk 

Formen stiger sakte men sikkert, selv om TTT = ting tar tid!!! Jeg har fulgt mine løpeprogram slavisk i ukesvis nå og er i uke 4 på program nummer to. Veldig spennende reise! Ellers trener jeg så mye helkroppsøkter jeg kan, med så tunge vekter jeg klarer, før ferien hvor det blir en lengre pauser fra utstyr. Kjenner at variasjon blir perfekt snart.

Mandag starter alltid med topp til tå styrketrening i hverdagen; alle muskler og vekter.
Tirsdag syklet jeg til Østernvann med Kaja, min skjønne niese…
..før jeg trente 4 x 4 i bakkene selv og deretter trente denne supre motbakkegjengen ved Bogstad.
En av de varmeste styrkeøktene jeg kan huske skjedde i kjelleren onsdag. Tungt med vektstang og 28 grader ute. Kom i mål!
Torsdag løp jeg så svetten silte; to lange intervaller på 12 min. Helt i kjelleren her.
Fredag = hviledag
På lørdag avsluttet jeg uke 4 i «8 ukers løpeprogram for nybegynnere – del 2» i heten i marka.

I dag blir det en restitusjonstur på sykkel – trolig med badestopp i vannet jeg formoder er varmt ennå, se i Insta Story snart. Jeg venter bare på at det verste regnværet skal gi seg.

Er du fortsatt ikke medlem i Trines Treningsglede online styrke?

KLIKK PÅ BILDET HER OG  MELD DEG PÅ STRAKS

første måneden gratis

 

Ukens motgang/medgang 

Sydenvarmen slår en litt ut og det har krevd litt ekstra å sette fart. Trening i skygge, nok vann og avkjøling etterpå har vært viktig. Vilje og gode vaner hjelper dessuten i slike tider.

Litt roligere dager på jobb har gjort det lettere å få trent tidligere på dagen før det blir altfor varmt.

Sykling er helt nydelig på varme sommerdager.

Nå merker jeg ingen plager i knær og hæl og har kunnet følge løpeprogrammet 100 % og fullført alle økter slik det står.

Å dra på overflødige kilo kjennes fortsatt som en ekstra belastning på løpeturer, og er tungt.

Topp å trene hjemme

Jeg vet ikke om jeg hadde kommet meg på treningssenter nå om jeg hadde planlagt det, og nyter til det fulle å trene ved å gå ned i kjelleren for styrkeøkter og løpe eller sykle hjemmefra eller i marka for kondisøkter.

Føler meg fri fordi jeg kan komme i form slik!

Få det lettere og morsommere og effektivt du og ved å:

  • FØLG ett av mine 8 ukers kondisprogram – klikk her
  • BLI MEDLEM i en av online styrketreningsgruppene – klikk her

Take home-message til deg: 

  1. Utnytt måten du kan trene effektivt på før du reiser på ferie. Da blir alternativ ferietrening gull.
  2. Tren kondisjon tidlig om morgenen og ha resten av (den varme) dagen foran deg i ro og ved vannet.
  3. Finn et vakkert sted ute i naturen for å tøye eller gjøre yoga.

Min plan i uken som kommer: 

Det er siste uken jeg har foran meg før ferie. Da satser jeg knallhard på tre tunge styrkeøkter. Siste sjanse! Og så blir det uke 5 i løpeprogrammet, med 3 økter. De siste tre ukene i programmet tenker jeg å ta de tre ukene vi er på Tjøme, der det er supre løypeforhold. Da kommer jeg akkurat i mål med programmet før fjellferie hvor det blir null løping. PERFEKT!

Når har du ferie?

Hilsen Trine

♥♥♥

MELD DEG PÅ ONLINE GENERELL STYRKETRENING HER
MELD DEG PÅ ONLINE STYRKETRENING FOR VEKTREDUKSJON HER
Kom i form med ett av mine 8 ukers gå-, jogge eller sykkelprogram HER
Følg meg på Facebook HER og få oppdateringer om nye blogginnlegg og ting som skjer. NESTE GRATIS LIVESENDING PÅ FACEBOOK-SIDEN får du vite om snart.
Følg meg på Instagram HER og få inspirasjon fra min hverdag på og utenfor trening
Bli med i Facebook-gruppen HER hvor jeg kaster ut treningsutfordringer gjennom året, der vi alle kan dele treningsøkter og opplevelser underveis.
MELD DEG PÅ TRENINGSHELG PÅ VESTLIA til høsten HER
Kontakt meg: trine@trinestreningsglede.no

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *