Treningsrapport uke 20 og dagen i dag


God kveld kjære deg! Håper dagen i dag ble fin tross alt?  Vi har hatt en både aktiv, sosial og avslappet dag og jeg synes det ble en super feiring. Her er noen bilder fra dagen vår.

Snadder frokost før løp.
Klare for 17.mairaton.
Barna løp 3 km.
8000 deltakere, inkludert Didrik og Magnus.
Så utrolig kos å løpe med Didrik gjennom koselige gater fulle av små og store flagg.
Vel fremme i mål.
Velfortjent is på Bekkestua, dagens første.
NAM.

Vel, tross 17.mai, i dag passet det fint å begynne en ny serie med en status og rapport om min egen trening på søndager. Jeg har vært frisk og aktiv i 13 uker, lengre enn normalt. Jeg ble ferdig med «8 ukers løpeprogram for nybegynnere del 2» i går. Og vi har kommet halvveis til 20 i vårens styrkeøkter i onlinegruppene og  i utfordringen «50 økter på 10 uker til ST.Hans».

Denne treningsuken har gått veldig bra. Nyter og nyter AT JEG KAN!!! Jeg har gjennomført tre styrkeøkter, to løpeøkter og en sykkeltur. En hviledag presset seg frem (etter ukesvis med meget bra nivå) på torsdag, og jeg lyttet, agerte og avlyste løpeøkten. Så det ble variert og bra. Mer detaljer vil komme fremover enkelte søndager. I dag ble det kun tid til en kort oppsummering.

Noe jeg vil at dere som leser disse søndagsinnleggene skal ha i bakhodet for ikke å oppleve press, utilstrekkelighet eller demotivasjon er følgene;

  • Jeg trener både gjennom jobben og på privaten og har derfor større mulighet til å trene mer (i tid) enn folk som ikke jobber med trening.
  • Jeg har stor interesse for trening og veldig sterk motivasjon året rundt, det er derfor jeg jobber med det og velger å trene mye når jeg er frisk.
  • Når jeg blogger om trening og spesielt når jeg dokumenterer alt – som ved slike søndagsoppsummeringer, synes treningen min mye bedre enn din og andres.
  • Bruk dette innlegget som inspirasjon til hva du kan teste, hvordan du kan trene, men aldri som en «list» for hvor mye du skal trene selv.

Her er bilder fra ukens økter 💪🏃‍♀️🌿


Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *