Gå deg i form! Her er 10 nyttige innlegg fra meg om målrettet gåing

Hele året rundt er det nydelig å ta bena fatt og gå! I dag vil jeg gi kunnskap, inspirasjon OG KONKRETE TRENINGSPROGRAM til deg som vil i form på enkleste vis, og som kanskje ikke kan velge så mye annet. GÅ DEG I FORM!

Hvis du er litt bestemt og målrettet med turene dine, kan du få treningseffekt og ikke bare helseeffekt, slik som ved jogging, sykling og annet. Det krever så klart at du blir svett, sliten og får opp pulsen!

Her er to 8 ukers gå-program:

Hvis du synes det er vanskelig å vite hvordan du skal klare å gjøre turene dine målrettet, så følg programmene. De er smarte, effektive og lystbetonte.

Under bildet har jeg samlet mange gode gamle innlegg som omhandler nettopp gåing som treningsform. Håper du blir inspirert, kommer deg ut og kanskje går på en litt annen måte fremover. Lykke til!

Gåing er også trening

Gå deg sprek og ned i vekt

15 gode grunner til å gå

6 gode tips til å få opp pulsen når du går

Intervalløkt til deg som går

Stavgang er effektiv trening

Slik går du riktig med staver

Motbakketrening er for alle – 8 motiverende grunner

8 ukers gåprogram del 1

8 ukers gåprogram del 2

God trening!

Klem Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *