Skal vi jogge «sammen»?


Akkurat nå synes jeg vi som kan skal bruke naturen og digitale medier for det det er verdt.

Imens vi følger rådene og holder oss fysisk for oss selv, er det viktig med frisk luft, fysisk aktivitet og ikke-fysisk kontakt med andre.

Å gå målrettet eller å jogge i friluft er glimrende treningsformer nå, sammen med å trene styrke hjemme. Det gir gevinst også mentalt og virker nedstressende, som kan komme ekstra godt med nå. Men må vi føle oss alene? Neida!

HUSK FRISTEN: Få de to første månedene gratis ved å melde deg inn i online styrketrening innen kl 24.00 søndag 15.mars! Les mer og meld deg på her straks!  #egenreklame 

Jeg på en idé for dere og meg sammen. Som jeg synes hadde vært hyggelig og motiverende.

For jeg har jo 8 ukersprogram for å gå og løpe, i 8 nivåer. Du finner de HER! Hvis alle begynner på det som passer på mandag, eller til uken, og så holder vi kontakt før og mellom økter i min lukket Facebook-gruppe for ulike treningsutfordringer – som kan være et fint rom for å få fellesskapsfølelse og et motiverende miljø rundt treningen.

Så får vi litt følelsen av at vi trener sammen disse rare ukene likevel?!?

Jeg tenker i alle fall uansett å starte på scratch nå og bygge opp joggeformen gradvis – med «8 ukers løpeprogram for nybegynnere Del 2». Og dele reisen i nevnte Facebook-gruppe. Der pågår 100-dagers utfordring allerede, men fordi som vil bli med på dette, er det bare å bake det inn i målsettingen du har fra før.

Veldig hyggelig om du blir med! Meld deg inn på linken over.

Håper med dette at verken du eller jeg trenger å føle oss så alene selv om vi skal ut å trene for oss selv. La oss føle at vi trener ute sammen.

Hvilket tar du?

Varm klem Trine ❤️

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *