Her er 10 ukersprogrammene til vårens 5- og 10 kms løp!

Når vinterferien er over snuser vi på mars altså folkens. Kanskje det er tid for å tenke litt på trening og treningsmål for sommeren, og er det et mosjonsløp du skal trene for når våren setter inn?

For mange er løp frem i tid en kjempemotivasjon for treningen her og nå og underveis. Bare det å melde seg på et eller flere løp frem i tid kan gi energi til å trene mer regelmessig og målrettet. Og følger du et løpeprogram for å bli klar for et løp, så kommer du selvsagt i god form og får god kondis.

En av de viktige grunnene til at jeg blogger og kommer til å fortsette med det er at det er den beste plattformen til å dele mye av det gode innholdet jeg vil by på. Som for eksempel hele treningsprogram.

HER FÅR DU tre 10 ukers løpeprogram for 5- og 10 km løp, som er for nybegynnere i tre ulike nivåer. Disse treningsprogrammene kan du bruke til å forberede deg mot alle slags 5- og 10 kilometers løp minst 3 mnd frem i tid.

Tygg litt på dette innlegget i vinterferien du, sjekk litt hvilket løp du kunne tenkt deg å bli med på og finn ut når det går av stabelen! Når bør du begynne på ett av disse programmene da?

Del gjerne dine tanker og løse planer, det synes jeg er kjempegøy! 🙂

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *