50 styrkeøvelser du kan ta med deg på ferie

Å bevege seg og vedlikeholde formen på ferie, gir en nydelig følelse – hver feriedag og når du kommer tilbake på jobb. Styrkeøvelser er supert – de kan ta akkurat så lang tid som du ønsker. En øvelse i tre serier tar maks 5 minutter, og ut i fra det kan du jo velge hvor mange øvelser du vil ta og bruke tid på.

Mine planer i vinterferien på Sjusjøen er å trene mage/rygg/kjerne annen hver dag i tillegg til skiturer. Styrketrening supplerer mosjon- og kondisjonsaktiviteten langrenn fint og øvelser for mage/rygg/kjerne passer fint sammen med bruken av store muskelgrupper og benbruk som jeg får i langrenn. Jeg ønsker ikke bruke for lang tid på egne styrkeøkter, og liker tanken på en 3-4 øvelser per gang.

Fra DENNE fantastiske OVERSIKTEN MED 50 STYRKEØLVELSER UTEN UTSTYR plukker jeg øvelser som jeg kan gjøre på stuegulvet på hytta. Og det kan DU gjøre og, hva enn du skal styrke. Hvor enn du skal feriere. Lagre oversikten og nyt den store fleksibiliteten, den gode veiledningen og de velgjørende og styrkende øvelsene.

Noen øvelser eller muskelgrupper du vet allerede at du skal trene i ferien?

Ha en fortsatt god uke!

Trine

Ønsker du å følge hele styrkeøkter på Ipad/mobilen i ferien, så benytter du medlemskapet i online styrkegruppen! OM du ikke er medlem ennå, kan du melde dge inn her nå og få tilgang før vinterferien.

MELD DEG INN HER STRAKS

gratis prøvemåned

#egenreklame

BLI MED PÅ TRENINGSHELGEN PÅ VESTLIA TIL HØSTEN!!! Meld deg på HER nå og sikre deg plass!

Om du vil delta på treningsutfordringer jeg kaster ut til mine følgere gjennom året, så meld deg inn i Facebook-gruppen her!

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *