Styrkeprogrammet som gir høyest forbrenning

Styrkeprogrammet som gir høyest forbrenning er det programmet som er «flinkest» til å øke muskelmassen i kroppen på kortes mulig tid.

God effekt av et program som gir høy forbrenning, som du får eksempler på og veiledning i lenger ned, får du om du gjentar styrketreningen minst to ganger per uke.

På en gitt tid, for eksempel en halvtime, så må programmets øvelser involvere mest mulig muskelmasse, hvilket betyr store muskelgrupper og helst flere på en gang. Lår- og setemusklene er f.eks store, biceps er mindre.

BLI MED PÅ TRENINGSHELGEN PÅ VESTLIA TIL HØSTEN!!! Meld deg på HER nå og sikre deg plass!

Slike øvelser kjennetegnes ofte ved at de går over flere ledd. Knebøy og markløft for eks går over 2-3 ledd. Bicepscurl og tåhev går over ett.

Det er gøy å skjønne og lære litt, ikke sant? Men du skal slippe å tenke så mye mer, og heller få ferdig sammensatte helkropps program av meg, som effektivt øker muskelmassen og forbrenningen.

Velg ut i fra utstyret du har eller ikke har.

VOILA!

Her får du 5 styrkeprogram som øker forbrenningen 

God trening og tirsdag!

Trine

Ikke medlem av Trines Treningsglede online styrke ennå?

MELD DEG INN HER STRAKS

gratis prøvemåned

#egenreklame

BLI MED PÅ TRENINGSHELGEN PÅ VESTLIA TIL HØSTEN!!! Meld deg på HER nå og sikre deg plass!

Om du vil delta på treningsutfordringer jeg kaster ut til mine følgere gjennom året, så meld deg inn i Facebook-gruppen her!

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *