Triksene som gjør at du vil trene

Du kan jo først som sist legge opp til lystbetont trening hvis du vil trene og være i form hele 2020! Mitt aller beste råd er å trene på en måte i dag som gjør at du vil trene igjen i morgen, dagen etter der, uke etter uke, måned etter måned, år etter år…

Hva slags måte er det? Det er selvfølgelig forskjellig fra meg til deg, og varierer fra person til person. Men man vet at det er en viss type atferd som gjør at folk slutter å komme på treningssenteret noen uker inn i det nye året, og vise versa, at det er visse handlinger som er å regne som rene triksene for å ville trene. Dette har i hvert fall jeg tro på:

  1. Tren lett
  2. Tren kort
  3. Tren sammen
  4. Tren noe du liker
  5. Tren i naturen
  6. Tren til musikk
  7. Tren noe du mestrer
  8. Tren i behagelige klær
  9. Tren noe du har lyst til å forbedre deg i
  10. Tren hjemme, få det enkelt

Ikke medlem av Trines Trenignsglede online styrke ennå?

MELD DEG INN HER STRAKS

gratis prøvemåned

#egenreklame

Hvilke tanker fikk du etter å ha lest listen? Har du mer lyst til å trene nå? Du vet i hvert fall at dette letter terskelen for å få deg i gang med noe med noe som gir god sannsynlighet for varig motivasjon og treningsvaner. Som jo er det som sørger for god form hele året.

Lykke til og god ukestart!

Trine

HUSK FRISTEN FOR EARLYBIRDPRIS PÅ TRENINGSHELGEN PÅ VESTLIA TIL HØSTEN!!! Meld deg på treningshelg med Trine på Vestlia HER til earlybirdpris innen 1.februar

Om du vil delta på 100-dagers nyttårsutfordringen jeg kaster ut til mine følgere i morgen, kan du melde deg inn i Facebook-gruppen her allerede nå. Mer info kommer.

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *