Lyst til å begynne å løpe ute? Her er programmet for deg

Er du glad i å være ute om vinteren og kunne tenke deg å begynne og løpe? Da kan du følge mitt løpeprogram for nybegynnere i 8 uker og komme i bedre form.

Finn frem eller skaff deg brodder så du kan gjennomføre på all slags føre og underlag, og kle deg etter været som kommer. Det blir deilig!!!

Jeg har 8 ulike kondisjonsprogram for ulike nivåer, og dette er løpeprogrammet som passer for nybegynnere som er utrent eller uvant med jogging som treningsform, og som vi jogge seg i bedre form. Forhåpentligvis skal du få løpegleden underveis.

Klikk her for å få tilgang til alle 8 ukers gå- og løpeprogram på Trines Treningsglede!

Les også: Løping er enkelt! 

Gjennomfører du som regel tre dager i uken, får du bra effekt og rutiner, og du kan være kjempefornøyd. Jogging er en av de mest belastende aktvitetene på kroppen, og spesielt om man er overvektig. Så derfor skal vi gå sakte og gradvis frem – også for at motivasjonen skal vare! Så følg programmet, selv om du blir ivrig og utålmodig.

Dette blir bra. Programmet i sin helhet finner du altså HER. Lagre det på et lurt sted ?

Lykke til!

Trine

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

Meld deg på treningshelg med Trine på Vestlia her til earlybirdpris innen 1.februar

Bli med i Trines Treningsglede online styrketrening du også!

MELD DEG PÅ TIL NYTTÅRSPRIS HER innen søn 5.jan kl 24.00

gratis de to første månedene

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *