NOVEMBER-UTFORDRING fra meg: 16 kvalitetsØKTER – BLI MED!

Hei og hopp, først må jeg bare få takk for en fantastisk høst for min del. Jeg tenker først og fremst på helsen, og at jeg har fått være frisk, aktiv og bygget meg opp i hele september og oktober. Og dermed også kunnet nyte den vakre årstiden ute. Og glemme sommeren litt. Det er en gedigen opptur. Håper din høst har vært god 🧡

I morgen er det november alt – måneden hvor hverdagens allerede innhold kommer til å «addes» med julekalenderforberedelser, julegaveinnkjøp, førjulsarrangementer og julebord. Og det blir mørkt og kaldere. Litt utfordrende for treningen? Formen?

Til tross for en mer hektisk måned hintet jeg til i masterplanen for trening frem til jul og bedre form, at vi skulle opprettholde vanlig treningsmengde enn så lenge, noe jeg vet er et dristig mål for mange. Jeg vil likevel invitere dere med på en bra treningsmåned med hard prioritering!

I år håper jeg vi er enda flere enn før som bestemmer seg for å prioritere helsen, seg selv og trening, slik at vi holder stresset unna, plager på avstand og er sterke og klare for å nyte desember. Med god samvittighet og med bra innsats tilbakelagt i november.

Målet jeg uttalte for november er generelt å trene like ofte, like hardt og like lenge (av gangen) som vi pleier. Vi holder nivået!

Altså er det ikke tid ennå for å trappe ned, det kan vi unne oss i desember. Da senker vi treningsambisjonene noe – så vi kan bruke tid på alt som skjer og nyte. Men det er ikke desember nå!

Gjør deg klar – bli med på november-utfordring fra meg:

Tren 4 ganger i uken i snitt = 16 kvalitetsøkter!

Det vil si fra 1.nov til 1.des skal vi gjennomføre 16 økter. Minst! Det er jo 14 dager uten. Det klarer du!!!

Dette er et bra treningsnivå som vil gi gode resultater dersom du benytter tiden og trener med kvalitet. Samtidig er 16 økter på 30 dager overkommelig.

Fire gode økter i uken i snitt gir rom for fremgang både på styrke og kondisjon dersom du kombinerer. For eks kan du ha 2-3 kombiøkter med både kondisjon og styrke og en ren kondisjonsøkt i tillegg. Det blir meget bra!

Slik kan du delta:

  1. Meld deg inn i FB-gruppen for månedlige utfordringer her om du ikke har gjort det alt, og øk sjansen for å lykkes i det motiverende fellesskapet.
  2. Legg gjerne ut rapporter om øktene du har tatt der, og merk dem gjerne 1/16, 2/16, 16/16 osv. Det kan motiverer både deg selv og andre.
  3. Både kondisjons- og styrkeøkter teller.

Dersom du ønsker hjelp til styrkebiten kan du trene gratis online med meg og gjengen min hele november om du melder deg på som abonnement her nå.

MELD DEG PÅ DEN BLÅ KNAPPEN

velg riktig gruppe for deg

#egenreklame

Er du med?

Lykke til!

Jeg er frisk og klar som et egg.

La treningen bli og velkommen november, vinter og formen!💞

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *