3 grep for høyere forbrenning

Hei, titter innom her jeg sitter i hotellsengen på Vestlia Resort og jobber en skvett før dagen er over. Mamma og jeg kjørte fra Asker i 14.30-tiden og kom opp til en deilig tre-retters middag med reinsdyr til hovedrett. For en luksus!!

Vi skal være her i to netter for å kose oss sammen bare vi to (tradisjon hver sensommer?) og jeg skal jobbe noe. Møte og forberedelser til eventet og treningen jeg skal ha her opp om to uker «Trines Treningsglede fjellhelg».

Vi skal også trene og dra på tur. Liten smakebit på det som venter..

Være med på jentehelgen 30.8-1.9? Meld deg på ved å klikke HER snarest!

Vel, i dag har jeg lest både her og der at mange ønsker å ta av noen kilo etter ferien. Og at mye av fokuset ligger her om dagen. Det er forståelig. De fleste liker å være på sin trivselsvekt eller sin normalvekt, og ikke minst passe inn i klærne sine.

Jeg tenkte derfor å reposte et veldig bra og oppklarende innlegg om trening og forbrenning,  som viser hvilke tre ulike måter du på effektivt vis kan påvirke og øke din forbrenning når du trener det du pleier, og på den måte få drahjelp til vektreduksjonen.

For ja, trening  bidrar til vektreduksjon, men husk at kostholdet spiler en enda viktigere rolle. Kombinasjonen er smart!

Les dette innlegget og ha lykke til: Tre veier til høyere forbrenning!

God natta her snart, lang dag venter i morgen.

Trine

#Kommersielt samarbeid med Vestlia Resort

#egenreklame

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *