«KOM I GANG ETTER FERIEN»-styrkeprogram for økt forbrenning

Hei tirsdag!

I dag fikk jeg en svak fornemmelse av høst. Det var noe med luften da morgentemperaturen var litt lav, behovet for et skjerf i halsen på morgenen og en litt høstlig touch på bordene på Steam kaffebar på Bekkestua.

Men det er fortsatt nesten en hel sommermåned igjen, og mye sommervarme og stunder kan komme. Og mye fin utetrening i vente. Likevel kjennes høsten nær for min del, for august blir veldig travel og kommer til å ryke unna. Plutselig skifter bladene farge og jeg sitter der under pleddet med alle stearinlysene tent rundt meg. Og treningseventet på Geilo bak meg.

Vil du være med? Meld deg på HER  #egenreklame

Høst blir fint det! Den årstiden er alltid veldig deilig etter en lang og solfylt sommer.

Men nok om det, vi må i gang på en god måte etter ferien, og i dag (tirsdag er faste styrke-dag her på bloggen!) tenkte jeg at et ikke for langt styrkeprogram med gode baseøvelser som øker forbrenningen kunne komme mange til nytte. Du trenger håndvekter eller liknende og egen kroppsvekt.

Så her er programmet!

«KOM I GANG ETTER FERIEN» MED ØKT FORBRENNING

Knebøy, smal posisjon

Markløft, strake ben

Roing, bredt grep

Push-ups, bredt grep

Liggende rygg- og benhev

Nedsenk med ball

Klikk på øvelsene for veiledning!

BLI MEDLEM I Trines Treningsglede online styrketrening innen felles kick-start mandag 26.august HER

God restart fininger!

Trine

Følg gjerne Trines Treningsglede både her, på Facebook og Instagram for mer inspirasjon

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *