BLI MED PÅ SMART OG LETT JULI-UTFORDRING – kan ikke vente

JULI-UTFORDRING KLAR

Hei dere, det nærmer seg juli og det er tid for en myyye enklere utfordring på treningsfronten.

Juli-utfordringen fra meg er så smart og lystbetont og avvikende fra hverdagen, at jeg selv ikke kan vente, håper du er med???

Les i hvert fall før du sier nei inni deg! Hi hi..

Her er den: 

«Tren to styrkeøvelser hver dag (ved siden av/etter mosjonen din). Det tar kun 6 minutter.»

Inspirasjon og veiledning får du av meg her på bloggen. Hver dag på bloggen foreslår jeg to styrkeøvelser som passer fint sammen – som du kan gjøre om du vil. Jeg tenker også variasjon for deg gjennom uken. Du får full veiledning i tekst og bilder til hver øvelse.

For at du skal kunne trene styrke hver dag uten å overbelaste, får du et bevisst valg av øvelser.

Mandag; Overkropp

Tirsdag; Underkropp

Onsdag; Kjerne

Torsdag; Overkropp

Fredag; Underkropp

Osv osv…

Hvis du ikke vil følge dagens duo-tips eller hvis du vil trene mer enn to øvelser, kan du gjerne la deg inspirere og plukke fritt fra basen over 40 egenkroppsøvelser HER!

Enklere blir det ikke. 

Og skal jeg si deg hvor mye du oppnår med den lille seansen? 14 øvelser i uken. 60 øvelser i juli. Det skal jeg love deg gir resultater og kjennes bra. Og det stjeler ikke noe av ferietiden din.

Og ikke bare det!!! Du blir jo rå på ta øvelser ofte. Du etablerer hyppige styrkevaner i ferien, som du lett bygger ut. Terskelen din for å trene litt kommer til å synke som bare det. Gull verdt videre i høst.

Tar du alle eller mange av øvelsene jeg fårelår kommer du også trolig til å lære mye nytt.

Du gjør lite, får igjen mye – MEN gjør det skikkelig! 

SMART?? ER DU MED?

MELD DEG INN GRATIS I FACEBOOK-gruppen HER så nailer vi utfordringen sammen! Her inne er det flere som allerede har bestemt seg for å bli med, og som kommer til å dele økter, opplevelser og trolig bilder. Veldig smittende motivasjon 👍

Sporty klem Trine 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *