3 treningstips til sommerplanleggingen

Nå nærmer det seg fellesferie for alvor og du har sikkert ferie snart. Og den er høyst sannsynlig planlagt allerede.

Hvis den er aktiv i seg selv og innebærer fjellvandring, sykling, storbytrasking, padling eller annet, så ville jeg ikke tenk så mye mer på trening, annet enn et par-tre styrkeøvelser noen dager i uken.

Står det derimot LATMANNSLIV i pannen på ferieplanen din så ville jeg lest videre og latt meg inspirere til noen få tiltak for å få brukt kroppen på ferie.

TRE AKTIVE FERIE-TIPS:

  1. Ta med strikk. Gjenta dette programmet når som helst, hvor som helst. 2-3 ganger i uken. Eller bli med på gratis styrke med meg online hele juli. Tren variert og mer effektivt 2-3 ganger i uken der du er. MELD DEG INN HER.
  2. Ta med enten sykkel, joggesko eller rollerblades/rulleski/kajakk. Det som lar seg gjøre. Gjør det enkelt.Kom deg ut og nyt stedet!
  3. Lag en plan med enkel og kortvarig trening for ferien, dag for dag. Hviledag? Treningsdag? Se på ferien som et 80 % slaraffenliv og 20 % treningskamp.

Du angrer ikke!!!

God planlegging, og ukestart.

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *