Ukens «12-minutters mage, rumpe og lår DEL 4»

Til deg som ønsker å stramme opp de neste ukene; her kommer det fjerde «12 minutters mage, rumpe og lår program» før sommeren fra meg. Øvelsene i dag er;

  1. Båten
  2. Sideliggende benhev
  3. Markløft med bøyd ben

Se også:

«12 minutters mage, rumpe og lår DEL 1» her (hoftekrysning, hoftehev og med ett bens knebøy)

«12 minutters Mage – rumpe – lår – DEL 2» her (omvendt crunch, hunden og liggende benhev)

«12 minutters mage, rumpe og lår DEL 3 (nedsenk, hoftehev på forhøyning og splitt)

Styrkeøvelsene tar kun 10-12 minutter og er ment som en lynrask økt etter kondisjonstrening eller før du hopper i dusjen. Alle monner drar!

LYKKE TIL!

Slik gjør du programmet:

  • 3 øvelser
  • 12-20 repetisjoner i hver serie
  • 3-4 serier av hver øvelse
  • ingen pauser

HER ER PROGRAMMET:

«12 minutters mage, rumpe og lår – DEL 4»

BÅTEN – rette magemuskler

Klikk her for veiledning av BÅTEN 

SIDELIGGENDE BENHEV – rumpemuskler

Klikk her for veiledning i SIDELIGGENDE BENHEV

MARKLØFT MED BØYDE BEN – bakside lår

Klikk her for veiledning i MARKLØFT med bøyde ben

♥♥♥

PS! Husk at øvelsene kun gir økt styrke og økt muskelmasse. For å stramme opp og reduserer fettprosenten må du i tillegg sørge for kaloriunderskudd over tid. Det vil si at ditt kaloriforbruk via fysisk aktivitet (trening, mosjon, hverdagsbevegelse) må være høyere enn ditt kaloriinntak via mat og drikke – over tid.

God trening!

Trine

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

BLI MEDLEM i Trines Treningsglede online styrketrening her

Les mer om online styrketrening HER! 

Sjekk ut andre kurs og treningsgrupper jeg har ved å klikke på denne linken! 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *