Ukens «12-minutters mage, rumpe og lår DEL 3»

Til deg som ønsker å stramme opp de neste ukene; her kommer det tredje «12 minutters mage – rumpe – lår program» før sommeren fra meg. Øvelsene er;

  1. Nedsenk
  2. Hoftehev på fornøyning
  3. Splitt

Se også:

«12 minutters Mage – rumpe – lår – DEL 1» her (hoftekrysning, hoftehev og med ett bens knebøy)

Se «12 minutters Mage – rumpe – lår – DEL 2» her (omvendt crunch, hunden og liggende benhev)

Styrkeøvelsene tar kun 10-12 minutter og er ment som en lynrask økt etter kondisjonstrening eller før du hopper i dusjen. Alle monner drar!

LYKKE TIL!

Slik gjør du programmet:

  • 3 øvelser
  • 12-20 repetisjoner i hver serie
  • 3-4 serier av hver øvelse
  • ingen pauser

HER ER PROGRAMMET:

«12 minutters Mage – rumpe – lår – DEL 3»

«NEDSENK» – nedre RETTE MAGEmuskler

med eller uten ball

Klikk her for veiledning i NEDSENK

«SETEHEV med bena på forhøyning» – RUMPE og bakside lår

Klikk her for veiledning i SETEHEV med bena på forhøyning

«SPLITT» – LÅR og rumpe

Klikk her for veiledning i SPLITT 

PS! Husk at øvelsene kun gir økt styrke og økt muskelmasse. For å stramme opp og reduserer fettprosenten må du i tillegg sørge for kaloriunderskudd over tid. Det vil si at ditt kaloriforbruk via fysisk aktivitet (trening, mosjon, hverdagsbevegelse) må være høyere enn ditt kaloriinntak via mat og drikke – over tid.

♥♥♥

God trening!

Trine

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

BLI MEDLEM i Trines Treningsglede online styrketrening her

Les mer om opplegget HER! 

Sjekk ut andre kurs og treningsgrupper jeg har ved å klikke på denne linken! 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *