Ukens «12 minutters mage, rumpe og lår»: UTEN UTSTYR igjen..

Til deg som ønsker å stramme opp de neste ukene; her kommer det andre av åtte «12 minutters mage – rumpe – lår program» før sommeren fra meg.

Se «12 minutters Mage – rumpe – lår – DEL 1» her (med ett bens knebøy, hoftekrysning og hoftehev)

Styrkeøvelsene passer supert etter en kondisjonsøkt eller rask gåtur. Men kan på enkleste vis også smyges inn før dusjen eller tannpussen. Økten tar kun 10-12 minutter. I dagens program trenger du noe utstyr, men vit at xxx kna erstattes med…og….

LYKKE TIL!

Slik gjør du programmet:

  • 3 øvelser
  • 12-20 repetisjoner i hver serie
  • 3-4 serier av hver øvelse
  • ingen pauser

HER ER PROGRAMMET:

«12 minutters Mage – rumpe – lår – DEL 2»

«OMVENDT CRUNCH» – RETTE MAGEmuskler

Klikk her for å veiledning i OMVENDT CRUNCH

«HUNDEN» – RUMPEmuskler

Klikk her for å veiledning i HUNDEN

LIGGENDE BENHEV – baksideLÅR

Klikk her for å veiledning i LIGGENDE BENHEV

PS! Husk at øvelsene kun gir økt styrke og økt muskelmasse. For å stramme opp og reduserer fettprosenten må du i tillegg sørge for kaloriunderskudd over tid. Det vil si at ditt kaloriforbruk via fysisk aktivitet (trening, mosjon, hverdagsbevegelse) må være høyere enn ditt kaloriinntak via mat og drikke – over tid.

♥♥♥

Tre runder av 12-20 repetisjoner og du er i mål på ca 12 minutter.

Lykke til – let it burn! #styrkenkommer #SOMMERKOMMER

Trine

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

BLI MEDLEM i Trines Treningsglede online styrketrening her

Les mer om opplegget HER! 

Sjekk ut andre kurs og treningsgrupper jeg har ved å klikke på denne linken! 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *