Ukens «12 minutters mage, rumpe og lår»: UTEN UTSTYR

Til deg som ønsker å stramme opp mage de neste 8 ukene; her kommer det første av 8 «12 minutters mage – rumpe – lår program» før sommeren fra meg.

PS! Husk at øvelsene kun gir økt styrke og økt muskelmasse. For å stramme opp og reduserer fettprosenten må du i tillegg sørge for kaloriunderskudd over tid. Det vil si at ditt kaloriforbruk via fysisk aktivitet (trening, mosjon, hverdagsbevegelse) må være høyere enn ditt kaloriinntak via mat og drikke – over tid.

Gyve gjerne løs etter en kondisjonsøkt eller rask gåtur. Økten tar kun 10-12 minutter å gjennomføre. I dagens program trenger du ikke utstyr!

LYKKE TIL!

Slik gjør du programmet:

  • 12-20 repetisjoner
  • 3-4 serier
  • ingen pauser

HER ER PROGRAMMET:

«12 minutters Mage – rumpe – lår – DEL 1»

«HOFTEKRYSNING» – SKRÅ MAGEMUSKLER

Klikk her for å veiledning i HOFTEKRYSNING

HOFTEHEV (liggende)

Klikk her for veiledning av liggende HOFTEHEV

KNEBØY (stående ettbens)

Klikk her for veiledning i ETTBENS KNEBØY

♥♥♥

Tre runder av 12-20 repetisjoner og du er i mål på ca 12 minutter.

Lykke til – let it burn! #styrkenkommer

Trine

Følg gjerne Trines Treningsglede også på Facebook og Instagram 

BLI MEDLEM i Trines Treningsglede online styrketrening her

Les mer om opplegget HER! 

Sjekk ut andre kurs og treningsgrupper jeg har ved å klikke på denne linken! 

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *