10 uker frisk

Uansett om jeg blir syk i morgen, så anser jeg det som har skjedd de siste ukene som et fremskritt.

10 uker frisk – lenge siden sist!

Det at kroppen får være frisk så lenge gjør at den og immunforsvaret får anledning til å bygge seg mer opp, tenker jeg. Pluss at det ble lengre til neste sykdomsrunde enn det har vært på lenge. Så selv om jeg skulle bli syk igjen snart, så går det alt i alt fremover.

Man må ta utgangspunkt i det som er situasjonen og se forbedring utifra det.

Uansett, tilstanden jeg er i etter å ha vært frisk og aktiv i så mange uker er følgende;

  • opplagt
  • mindre søvnbehov
  • treningsoverskudd
  • symptomfri
  • oppløftet
  • aktiv

Det er en enormt deilig følelse rett og slett. Og jeg merker at jeg har lært meg ikke å ta vann over hodet og blitt bedre til å «velge ut», litt av gangen. Og det gir energi og rom for nytelse.

Null stress!

Litt krevende er det å skjære igjennom, og noe reaksjoner kommer fra omgivelsene, men det er en del av å endre seg. Det blir automatisk endring i relasjonene rundt også og i forhold til alt man driver med og forholder seg til.

Jeg kan fortsette å trappe opp aktivitetsnivået, og det kjennes så riktig og herlig! Men i dag tar jeg hviledag, det fusker litt i øret igjen – et signal? Jeg tar det – straks, og håper på en god kropp når jeg våkner i morgen.

3 tips til opptrapping av aktivitet:

  1. Start med å øke ant dager du trener.
  2. Øk så lengden (ant min) på noen av øktene.
  3. Øk deretter intensiteten (hvor høy puls du trener med)

Åhhhh jeg er så glad!

Takker for 10 friske uker og en nydelig dag og feiring med alle hjertestenene mine her hos oss i dag #familie

Håper uken din var bra og slutter fint!

Trine

2 kommentarer

  1. Magisk lesning Trine
    Masse lykke til videre

    1. Trines Treningsglede

      Takk Sissel, bank i bordet! Lykke til du og. Klem Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *