20 styrkeøkter på 10 uker – BLI MED DU OGSÅ!

#egenreklame

BLI EN STERKERE OG STRAMMERE DEG

Her kommer Trines Treningsglede styrkeutfordring «SOMMERKOMMER»:

Tre styrke 20 ganger frem til 1.juli.

PÅ DITT NIVÅ.

BLI MED – vi gjør det sammen – og jeg hjelper deg!

20 styrkeøkter på 10 uker

Du følger enkelt og greit meg og mitt opplegg online (GRATIS i en mnd) og gjennomføre i snitt to styrkeøkter i uken i ti uker – for å bli sterkere. Du er i mål til sommeren. Jeg hjelper deg i gang og med den ukentlige treningen.

Vi er allerede mange som er i gang mot målet om en sterkere kropp. Denne uken klinker vi i gang en ny rekke med helkropps styrkeøkter LIVE frem mot sommeren, som jeg kaller «SOMMERKOMMER».

BLI MED DU OG!

Les videre under bildet hva utfordringen går ut på og få vite hvordan du melder deg på!

Dette ER utfordringen:

  1. FELLESSTART: Vi starter mandag 29.april og er i mål til fellesferien 7.juli.
  2. TO ØKTER: Du gjennomfører i snitt to styrkeøkter per uke i 10 uker, dvs totalt 20 økter.
  3. HA MÅLET KLART: Velg enten styrketrening for økt styrke generelt eller styrketrening som bidrar til vektreduksjon. Mine online styrketreningsgrupper passer perfekt til begge målene. Første måneden er helt gratis.
  4. TREN I LUKKET FB-GRUPPE: Bli med nå i en av de motiverende Facebook-gruppene mine (klikk på en av de blå boksene like under) – hvor du får lystbetonte helkroppsøkter med styrketrening servert (LIVE) av meg to ganger i uken. Du trener hjemme hos deg med meg som instruerer deg på skjermen.
  5. MELD DEG PÅ: Husk å bli medlem her først (1 mnd gratis)! Det gjør du her:

ONLINE STYRKETRENING – klikk her!

ONLINE STYRKETRENING FOR VEKTREDUKSJON – klikk her!

Her melder du deg inn i rett Facebook-gruppe, velg én…

eller HER..

UTFORDRINGEN JEG GIR DEG I DAG ER ENKEL og passer alle, fordi ALLE er anbefalt å trene regelmessig styrke og fordi styrketrening enkelt tilpasses eget nivå. I tillegg; du kan trene hvor som helst – når som helst.

Styrkeutfordringen er lystbetont fordi VI GJØR DEN SAMMEN i et hyggelig og motiverende lukket miljø, hvor jeg som trener sørger for at du opplever både mestring, passelig utfordringer og god effekt – over tid. Du trenger håndvekter, ellers får alt du alt trenger av PT/gruppetrener og trenger ikke tenke.

OM STYRKETRENING OG EFFEKT

Styrketrening strammer opp, gjør kroppen med spenstig og styrker skjelettet. Forbrenningen øker og fettprosenten reduseres. Livsstilsplagene blir færre. Helsegevinstene psykisk og fysisk er mange…

Alle anbefales å trene styrke, og vi trenger det mer jo eldre vi blir. To økter i uken er nok!

Velkommen så fort du vil, vi er i gang og jeg gleder meg til å lede første livesending etter påske på tirsdag!

La hverdagen og styrken komme dere!

Supermotivert hilsen Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *