Åtteukers reisen er i gang – lykke til alle joggere, goggere og gåere!!!

At du er i betydelig bedre form kondisjonsmessig 1.april er INGEN aprilsspøk dersom du tar utfordringen jeg har kastet ut for februar og mars, og gjennomfører 8 ukersplanen. Og det – det klarer du! Så lenge du velger det programmet som passer ditt utgangspunkt og nivå nå, og aksepterer at du må bruke tre dager i uken på trening, så er bedre kondisjon om to måneder helt innen rekkevidde.

Når våren banker på døren og i god tid før påske, så puster du lettere, orker mer, føler deg bedre og har bedre oksygenopptak og kondisjon.

Hvor fett er ikke det?

Har du bestemt deg og valgt program så gjenstår det å begynne i dag, eller en av de nærmeste dagene. Da har du programmet et lurt sted og skoene klare og forhåpentligvis har du meldt deg inn i Facebook-gruppen HER, så ukene, erfaringene og øktene kan deles med andre og slik at andres opplevelser og innsats også kan inspirere deg når du trenger det. Over tid er motivasjonen sårbar, men dere har til felles at dere skal gjennomføre alle tre øktene i 8 uker. Bruk hverandre!!!

Til alle etternølere, det er ikke for sent! Bli med du også. Her finner du alle de ulike programmene, jeg er sikker på et av dem både motiverer og passer akkurat deg.

Ta en titt og HIV DEG MED! Og meld deg inn i gruppen over du også, helt gratis motivasjon og fellesskap.

HER ER ÅTTE ULIKE 8 UKERS KONDISJONSPROGRAM 

Les alternativ 1 – Gåprogram del 1 her

Les alternativ 2 – Gåprogram del 2 her

Les alternativ 3 – Løpeprogram for nybegynnere del 1

Les alternativ 4 – Løpeprogram for nybegynnere del 2

Les alternativ 5 – Løpeprogram for nybegynnere del 3

Les alternativ 6 – Løpeprogram for aktive mosjonister del 1 

Les alternativ 7  – Løpeprogram for aktive mosjonister del 2 

Les alternativ 8 – Løpeprogram for aktive mosjonister del 3

Da gjenstår det å ønske lykke til med å gå i gang.

Jeg blir superglad om du engasjerer deg i Facebook-gruppen over, dette blir gøy, fordi mange skal starte og komme i mål samtidig. Tenk på det som et langt mosjonsløp, og ta i mot heiarop og støtte. Bruker du instagram er det også kult om du tagger meg @trinestreningsglede hvis du legger ut poster fra dine gå- eller joggeøkter.

YOU GO GIRL!!!!

Masse heiarop fra Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *