KOM I FORM TIL VÅREN: her er treningsprogram alternativ 5

Min utfordring til deg i februar og mars er som nevnt at du følger ett av mine kondisjonsprogram i 8 uker.

I løpet av denne uken poster jeg gå- og joggeprogram i 8 ulike nivåer. Jeg er sikker på at ett av programmene passer perfekt for deg, og som du kan følge for å komme i god form før våren banker på døren.

I dag får du titte på alternativ 5 – Løpeprogram for nybegynnere del 3 – et treningsprogram for deg som allerede har blitt en løper og som vil opprettholde løpevanene og få videre fremgang. Nå gjelder det å fortsette og her får du detaljerte økter du kan følge i 8 uker og ved det løfte kondis- og løpeformen ytterligere.

Programmet passer altså for alle som jogger allerede, som jogger 45 minutter sammenhengene fra før og som har vært borti intervalltrening.

Programmet passer også godt etter at man har gjennomført Løpeprogram for nybegynnere del 2.

Er dagens alternativ for deg? Eller er du usikker? Se i så fall an ett av de andre treningsprogrammene jeg poster i dagene fremover.

Les alternativ 1 – Gåprogram del 1 her

Les alternativ 2 – Gåprogram del 2 her

Les alternativ 3 – Løpeprogram for nybegynnere del 1

Les alternativ 4 – Løpeprogram for nybegynnere del 2

Du kan allerede nå melde deg inn i Facebook-gruppen der jeg kaster ut månedlige utfordringer, og der deltakerne deler rapporter og bilder fra egne økter. Der er det fin tone, inspirasjon å hente og dermed et hyggelig og motiverende miljø. Helt gratis gruppe, meld deg inn HER!

Følg med videre for alternative 8-ukers programmer og gjør deg klar til mandag – da går startskuddet.

Trine

1 kommentar

  1. Løpeprogram 5 vil jeg gjerne henge meg på!‍♀️

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *