KOM I FORM TIL VÅREN: her får du treningsprogram alternativ 2

Min utfordring til deg i februar og mars er som jeg skrev i går, å følge et av mine kondisjonsprogram i 8 uker.

I løpet av denne uken poster jeg gå- og joggeprogram i 8 ulike nivåer. Jeg er sikker på at ett av programmene passer perfekt for deg, og som du kan følge for å komme i god form før våren banker på døren.

I dag får du titte på alternativ 2 – Gåprogram del 2 – et treningsprogram der du skal gå deg i form og til bedre kondis. Programmet passer godt om du er vant til å være i fysisk aktivitet, går turer allerede og som har lyst til å oppnå fremgang og effekt av tiden du legger ned i gåing.

I gåprogram del 2 starter du rett på med en intervalløkt, en tempoøkt/langintervall og en rolig langtur i uke 1. Ikke ulikt slik trening gjerne bygges opp for løpere.

Er alternativ for deg? Eller er du usikker? Se i så fall an ett av de andre treningsprogrammene jeg poster i dagene fremover.

Les om gårsdagens Gåprogram del 1 her

Du kan allerede nå melde deg inn i Facebook-gruppen der jeg kaster ut månedlige utfordringer, og der deltakerne deler rapporter og bilder fra egne økter. Der er det fin tone, inspirasjon å hente og dermed et hyggelig og motiverende miljø. Helt gratis gruppe, meld deg inn HER!

Følg med videre for alternative 8-ukers programmer og gjør deg klar til mandag – da går startskuddet.

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *