KOM I FORM TIL VÅREN: her er treningsprogram alternativ 3

Min utfordring til deg i februar og mars er som nevnt at du følger ett av mine kondisjonsprogram i 8 uker.

I løpet av denne uken poster jeg gå- og joggeprogram i 8 ulike nivåer. Jeg er sikker på at ett av programmene passer perfekt for deg, og som du kan følge for å komme i god form før våren banker på døren.

I dag får du titte på alternativ 3 – Løpeprogram for nybegynnere del 1 – et treningsprogram for deg som vil begynne å løpe. Programmet passer godt for deg som er utrent eller uvant med jogging som treningsform, og som vi jogge deg i bedre form. Forhåpentligvis skal du få løpegleden underveis.

Er alternativ for deg? Eller er du usikker? Se i så fall an ett av de andre treningsprogrammene jeg poster i dagene fremover.

Les alternativ 1 – Gåprogram del 1 her

Les alternativ 2 – Gåprogram del 2 her

Du kan allerede nå melde deg inn i Facebook-gruppen der jeg kaster ut månedlige utfordringer, og der deltakerne deler rapporter og bilder fra egne økter. Der er det fin tone, inspirasjon å hente og dermed et hyggelig og motiverende miljø. Helt gratis gruppe, meld deg inn HER!

Følg med videre for alternative 8-ukers programmer og gjør deg klar til mandag – da går startskuddet.

Trine

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *