5 helkropps styrkeprogram som øker forbrenningen

#inneholderegenreklame

Sterkere og strammere i samme slengen? I dette innlegget har jeg samlet 5 smarte, gratis styrkeprogram med veiledning i effektive øvelser for hele kroppen – med ulikt utstyr og kun med egen kropp. Dermed skal alle kunne finne et bra program – enten de er medlem ved et treningssenter eller ei.

I online styrkegruppene mine har vi felles-start mandag 14.januar. Vil du være med? PÅMELDING HER NÅ!!! KLIKK PÅ BILDET OG MELD DEG PÅ:

Programmene uten utstyr kan selvfølgelig også benyttes på reise og i ferier, så noter deg innlegget bak øret for fremtiden.

Da håper jeg starten på treningsåret ligger klart for deg og at du setter i gang først som sist 🙂

Alle programmene øker muskelmassen og dermed forbrenningen, i tillegg til å gjøre deg generelt sterkere i hele kroppen! Velg det som passer best for deg – og klikk for å lære hvordan du gjør det! Husk at 2 økter per uke må til, og at 3 økter gir raskere resultater. Glem heller ikke at kostholdet betyr aller mest for vektreduksjon, og at du har mye å hente ved å legge fokusen der.

Les også: De beste kostrådene for den som skal ned i vekt 

5 styrkeprogram for «hele kroppen»:

  1. Helkroppsprogram med HÅNDVEKTER (kan brukes hjemme eller på treningssenter)
  2. Helkroppsprogram med VEKTSTANG OG HÅNDVEKTER (du må på treningssenter eller ha avansert hjemmegym)
  3. Helkroppsprogram UTEN UTSTYR (kan brukes hjemme/hvor som helst)
  4. Helkroppsprogram UTEN UTSTYR (kan brukes hjemme/hvor som helst)
  5. Helkroppsprogram I APPARATER (du må på treningssenter)

Da er valget ditt! Håper treningsprogrammene kommer til nytte 🙂

Spør hvis du lurer på noe og ha god trening!

Trine 🙂

Følg gjerne Trines Treningsglede både her, på Facebook og på Instagram for mer inspirasjon!

2 kommentarer

  1. Kari Husby

    Dette gir inspirasjon også for meg som ikke er ivrig

    1. Trines Treningsglede

      Så bra 🙂

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *