Mageprogram som «booster» midjestyrken?

En stram, smal, sterk og sunn midje er drømmen året rundt. Gjør gjerne noe med saken om drømmen er din også. Ferien er vel en ypperlig tid å slenge seg ned på gulvet 10-15 minutters tid?!

Få mageprogram med effektive øvelser uten utstyr her!

MAGEPROGRAM – 5 øvelser

ARM – OG BENLØFT

Klikk på linken for å få full veiledning av liggende «arm- og benløft»

SIDEPLANKE

Klikk her for full veiledning av «sideplanken»

HÅNDSTÅENDE BEKKENHEV

Klikk her for full veiledning av «håndstående bekkenhev»

BÅTEN

Klikk her for full veiledning av «båten»

FIRFOTSSTÅENDE KNELØFT

Klikk her for full veiledning av «firfotsstående  kneløft»

For god fremgang i styrke bør du trene 2-3 ganger per uke. 1-2 økter kan holde i en vedlikeholdsfase.

Masse lykke til med ditt prosjekt!

Trine 🙂

Følg gjerne Trines Treningsglede både her, på Facebook og på Instagram for mer inspirasjon!

Skriv en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *